Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /www/e/u/u20869/public_html/_sub/eventovepriestory/wp-content/themes/Divi/includes/builder/functions.php on line 4867
Firemné Akcie - Eventy v Bratislave

PRVOTRIEDNE TECHNICKÉ VYBAVENIE PRIESTOROV

Hľadáte ideálne priestory pre firemné akcie v Bratislave? Ste na správnom mieste.

Na viac ako 700 m² flexibilných konferenčných priestorov pre vás pripravíme firemné stretnutie pre ľubovoľný počet účastníkov.

Naše priestory na firemné akcie zahŕňajú 10 miestností, ktorých kapacita sa pohybuje od 12 do 600 hostí. Môžete tiež využiť dva spoločenské priestory, ktoré sú výborné na poskytovanie občerstvenia počas firemných stretnutí.



Event pre max. 100 účastníkov
Event pre max. 200 účastníkov
Event pre max. 400 účastníkov



PRIESTORY NA FIREMNÉ AKCIE

Akýkoľvek priestor si vyberiete, v každej z našich miestností nájdete najmodernejšie audiovizuálne technické vybavenie a vysokorýchlostné pripojenie na internet.

EVENT PRE MAX. 100 ÚČASTNÍKOV

NÁŠ TIP: ZIMNÁ ZÁHRADA


Zimná záhrada na námestí Eurovea poskytuje miesto na firemné akcie s kapacitou 80 ľudí pri divadelnom sedení, resp. 100 ľudí, ak ide o recepciu. So svojimi 128 m² je ideálnym priestorom pre firemné večierky, tlačové konferencie aj večere s klientmi..


Keďže Zimná záhrada je prispôsobená aj na parkovanie áut, môžete ju dokonca využiť na automobilové prezentácie a uvedenia produktov na trh.

EVENT PRE MAX. 200 ÚČASTNÍKOV

NÁŠ TIP: BALLROOM I/II


Naše dve Bálové miestnosti (Ballroom) ponúkajú každá samostatne 150 m² priestoru pre vašu firemnú akciu. Majestátny vysoký priestor dodá eventu noblesnú atmosféru a zároveň vám poskytne moderné technické vybavenie. Pre účely občerstvenia môžete využiť Foyer, ktorý sa nachádza priamo pred miestnosťou.

EVENT PRE MAX. 400 ÚČASTNÍKOV

NÁŠ TIP: BALLROOM I + II


Po odstránení pohyblivej steny medzi Ballroomom I a II vytvoríme pre vás miestnosť s rozlohou 300 m². V týchto priestoroch nájdete všetko pre perfektné firemné stretnutie: vysokorýchlostné wi-fi pripojenie, najmodernejšie technické vybavenie aj množstvo denného svetla.

ŠPECIÁLNY SÚKROMNÝ MEETING

NÁŠ TIP: PREZIDENTSKÝ APARTMÁN


Ak plánujete firemné stretnutie v úzkom kruhu a chcete prekvapiť vašich hostí luxusnými priestormi, práve Prezidentský apartmán s rozlohou 210 m² bude pre vás ideálnym riešením.


Jeho súčasťou je napríklad obývacia izba s priestranným sedením a veľkým rokovacím stolom pre 22 osôb. Pri prezentácii určite oceníte aj moderný multimediálny systém a možnosť vychutnať si kávičku na terase s panoramatickým výhľadom na námestie EUROVEA a rieku Dunaj.

Okrem toho má apartmán aj obývaciu časť so spálňou, luxusnou mramorovou kúpeľňou, šatníkom a kuchynkou.

OSVIEŽENIE POČAS KONFERENCIE AJ TEAMBUILDINGU

NÁŠ TIP: AMBER’S BAR


Vďaka Amber’s Baru nebudú na vašom firemnom evente chýbať kvalitné koktaily ani prémiové vína z domácich aj zahraničných vinoték. Okrem toho môžete hosťom ponúknuť aj našu špecialitu, slovenské pivo ERB.


Svoje umenie vám predvedú tí najlepší barmani a s ich spoluprácou si budete môcť namiešať drink podľa vlastnej chuti. Amber’s bar je ideálny na kurzy miešania drinkov, súkromné firemné večierky aj tlačové konferencie.

RELAXAČNÝ TEAMBUILDING

NÁŠ TIP: ZION SPA PREMIUM


V hotelovom ZION SPA PREMIUM si môžete v rámci vášho firemného eventu osviežiť telo aj myseľ. Na viac ako 800 m² nájdete vyhrievaný bazén, fínsku a parnú saunu, oddychovú miestnosť s prostredím aj zvukmi prírody. Okrem toho si môžete vybrať z nášho širokého spektra relaxačných služieb.


Čakajú vás regenerujúce masáže, terapie čínskej medicíny, telové procedúry, omladzujúce pleťové ošetrenia, ako aj procedúry zamerané na tónovanie a formovanie postavy. Okrem toho môžete mať k dispozícii moderné fit centrum s kardiovaskulárnymi a posilňovacími prístrojmi.

HOVORIA O NÁS

L

Lucia Repčíková - New Age Advertising

“Nie je náhoda, že u vás už niekoľko rokov organizujeme eventy, ako Spa day či vianočný večierok. :-) Keďže sú určené pre našich VIP klientov, pekné priestory, ústretovosť, ochota personálu či kvalita a pestrosť jedál sú pre nás veľmi dôležité. Takže aj v budúcnosti s vami jednoznačne počítame.”


L

Bc. Lukáš Šidík

“Chceli by sme sa veľmi pekne poďakovať za celú organizáciu našej svadby. Aj vďaka vám to bol pre nás krásny deň. Vždy ste nám vyšli v ústrety a veľmi ste nám so všetkým pomohli. Celý tím bol skvelo zorganizovaný, každý vedel čo má robiť. Naozaj ďakujeme celému tímu a sme radi, že sme si vybrali vás. Nikdy na to nezabudneme :) Ešte raz ďakujeme!”


J

Jana Gregušová - SKPR STRATEGIES, s.r.o.

“Chcem sa vám za všetko veľmi pekne poďakovať. Servis, aký poskytujete, sa nevidí všade, takže sme vám naozaj vďační za ústretovosť, nasadenie a ochotu vašich ľudí na mieste. Teším sa na prípadnú ďalšiu spoluprácu pri iných podujatiach.”